Celem kampanii jest promocja PGE jako sponsora sportu, wspierającego rozwój kultury fizycznej dzieci i młodzieży w tych miastach i regionach.
Kampania będzie prowadzona w lokalnych serwisach internetowych, tytułach prasowych, jak również w lokalnej telewizji i w mediach społecznościowych Grupy PGE. Działania komunikacyjne rozpoczną się 10 grudnia i potrwają do 23 grudnia. W ramach kampanii zostały wyprodukowane 4 dedykowane materiały wideo. Dwa 15 - sekundowe spoty reklamowe zostaną wyemitowane w lokalnych kanałach TV, a dwa spoty 60 – sekundowe będzie można obejrzeć na kanale YouTube oraz w mediach społecznościowych Grupy PGE. Za produkcję spotów odpowiada agencja Moviemy – Cam Cam.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?