Przedstawiciele Zarządu Dróg Zieleni i Transportu w Olsztynie, apelują do wszystkich, którzy chcieliby kontynuować korzystanie z OKM, by jak najszybciej odwiedzili, jeden z czterech Punktów Obsługi Klienta ZDZiT. Wystarczy zabrać ze sobą kartę i ewentualny dokument uprawniający, do ulgowych przejazdów.
Dlaczego to takie ważne? Po pierwsze, aktywacja umożliwia kodowanie różnych rodzajów biletów, w tym miesięcznych i 30-dniowych, nie tylko w POK-ach ZDZiT, ale także w ponad 60 biletomatach stacjonarnych na terenie miasta.
Punkty Obsługi Klienta ZDZiT to miejsca, gdzie pomoc jest zawsze w zasięgu ręki:
- Centrum (al. Piłsudskiego – przy Aurze): czynny w dni robocze w różnych godzinach, zapewniając elastyczność dla wszystkich pasażerów.
- Jaroty (ul. Kanta/Witosa – przystanek tramwajowy): dostępny od poniedziałku do piątku, by zapewnić wygodę mieszkańcom dzielnicy Jaroty.
- Nagórki (ul. Barcza – pętla autobusowa): kolejna lokalizacja czynna od poniedziałku do piątku, zapewniająca wsparcie dla podróżujących po tej części miasta.
- Ul. Knosały 3/5B (siedziba ZDZiT): centralne miejsce, gdzie można uzyskać pomoc od poniedziałku do piątku.
Mimo czasowego niedostępu do zakupu i kodowania biletów okresowych online, ZDZiT zapewnia, że prace nad przywróceniem tych funkcjonalności są w toku.
Ponowna aktywacja OKM, to nowa szansa na wygodę i swobodę podróżowania. Nie przegap okazji, aby kontynuować korzystanie z tej wyjątkowej karty miejskiej.
Tanie linie trują! Ryanair i Wizz Air na czele
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?